Puls i magen..

Okej det här är något helt nytt för mig. Igår när jag var hos Sofia så la jag mig på hennes säng och la handen på magen. helt plötsligt känner jag hur det "kickar" till på handen. Jag lägger handen platt på magen och känner min puls slå inne i magen. Hur läskigt är inte detta?

Det kändes som när man känner på bebis magar och barnet sparkar. Jag tycker ju inte om att känna på gravid magar för jag tycker det känns som en alien men hur ska jag klara mig ifrån mig själv liksom?
Vad är det som göra detta och hur kommer det sig att man kan känna pulsen i magen. Jag sa till Sofia att mitt hjärta har ramlat ner i magen.. men hon bara skrattade.

Vad tror ni? Är detta "normalt" och jag bara har haft för mycket fett på magen innan så jag aldrig känt detta?

Alltså jag är ju absolut inte smal nu, men jag är ju lite smalare än förut.. Gud jag har verkligen ingen gräns när det gäller bloggen! Men här kommer en bild på min mage! Tänk om jag vetat det när jag var 15 att jag skulle lägga ut en bild på min mage på internet haha.. Det skulle jag aldrig ha trott..

Detta är alltså magen - 20 kilo

Kommentarer
Postat av: Jannica

Läskigt :O

2010-12-08 @ 08:34:15
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Johanna



det är normalt, jag känner iaf alltid min puls på magen. Allra bäst precis ovanflr naveln! :)



Kram

2010-12-08 @ 21:23:13
Postat av: Sanna

Hej mage=) har vägdagen glömts bort idag?

2010-12-09 @ 14:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0