Smaskens!

Idag har vi julbakat! Fusk bakat kan man också kalla det.. Men jag äter det ju inte i vilket fall som helst så då kvittade det kände jag.

Knäppte inga kort på de färdiga bakverken. E tog med alla bullar och kakor hem till sig!

Jag gjorde chokladkakan/tårtan så jag har lite eget julgodis! Så jävla god, jag fattar inte hur god den verkligen är. Jag tror det är creme fraichen som gör det, den blir liksom lite syrlig.

Jag gjorde dom dock i mer "medtagbarvänliga" former. Så jag gjorde som praliner med kakao på och i muffins formar. Pralinerna ska jag äta som "godis" och muffinsen som efterrätter med hallon och grädde!

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Jag vet inte faktiskt. Vi har inte kommit så långt i våran planering kring jul :P

Det där såg riktigt gott ut :)

2010-12-22 @ 21:20:01
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0