Ut i snöyran

Gash ja jag hade ju glömt för en sekund att jag hade hund. Tänkte trött gå och lägga mig efter förra inlägget men då måste vi ju ut först så lillkillen får kissa. Han älskar verkligen snön & han har fått mig att älska snön. Det är så mysigt och ljust ute nu.

Jag gillar dock inte snö i samband med bilar. Idag när jag åkte till mormor så var det så mycket snö på deras väg att jag fick snö från marken upp på huven. Fattar ni hur mycket snö jag bara plöjde igenom med min härliga AUDI?! Massor typ en meter skulle jag tro. Tur att snön är så lätt!

Pic´s från nyss.. det är oförskämt hur pigg jag kan se ut när jag egentligen är helt veck..


Kommentarer
Postat av: emilia

men vad fin han är ute i snön!

2010-12-20 @ 15:16:16
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0