ELVA TUSEN

Hur mycket pengar är 11 000? Fan jag kan inte bestämma mig om det är mycket eller lite eller okej.

Först så tänkte jag "Nämen gud va mycke pengar"! Men sen har jag börjat tänka. Jag åkte inte till Thailand, därför sparade jag 15 000. Jag behöver inte åka utomlands innan maj, & då lär jag ju ha pengar kvar till det ändå. Det är som att satsa istället för att åka på en resa?! Men egentligen hur ofta satsar man 11 000 på sig själv? Man är ju lätt värd det.
 
Jag vet flera som köpt en damsugarmaskin för 35 000 och då känns ju 11 000 lite. Det kan ju vara att man alltid har kvar en "sak", det har jag ju inte på dessa 11 000. M köpte en dator för 16 000 kronor, det skulle jag inte göra. Helena köpte Mike för 9-10 tusen kanske, det skulle jag också lätt kunna göra.
 
Åhhh jag hatar verkligen att ta beslut när det gäller pengar.
 
Tyvärr kommer jag inte att avslöja vad det är som "kostar" 11 000 kronor, så det är ingen idé att fråga! I slutändan kan/borde jag tjäna mer än 11 000... men det vet jag inte än..
 
Det jag dock vill veta är hur mycket är 11 000 kronor för dig, när det gäller en chansning..


Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Jag skulle inte chansa 11 tusen om de inte var säkert att ja skulle få vinst för pengarna eller något jag VERKLIGEN ville ha/behövde. Är du sjukling alltså... inge bra. Krya på dig! Jag kommer nog vara borta torsdag o fredag dag så om du inte kommer imorrn får du komma i helgen. Ja ska plugga och då bosätter ja mig i Edstuga. Du är välkommen när du vill =) kram

2010-02-22 @ 21:23:22
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0