Jag erkänner..

Jag har kollat på OS mycket denna gång & jag blir bara så Lycklig av att se dom vinna. Undra om mitt tittande beror på att jag blev väckt och såg invigningen klockan 4 på natten.
Tillbaka till Lyckligheten!


Jag blir liksom varm i hela kroppen.. Jag sitter och ler hela tiden!

Sportmänniskor överhuvudtaget är så Glada, det är så mycket känslor så det är svårt att inte ta åt sig. Antingen slänger dom stavarna och skidorna i backen eller så hoppar dom av lycka! Sen så är ju kommentatorerna suveräna & man bir verkligen medryckt. Till slut sitter jag nästan som mormor här hemma i soffan Shit shit shit... åhhhh... Kom igen nu då!! Ramla inte nu då! Haha underligt hur det kan bli. Mamma trodde att jag var full en kväll när jag ringde och frågade om hon kollade på skidorna "det är ju jätte spännande!!" "De ligger ju först!". Jag & Sofia kollade för att vi inte hade nått annat för oss & då gick dom och blev etta & trea! Wiihoo!

Sen tycker jag att det är roligt att de har gamla stjärnor som reportrar Pernilla, Per & Magdalena. Jag tycker dock att det är pinsamt att de frågar Kungen om allt.

Skidor är så långt som mitt OS tittande sträcker sig, jag kollar inte på skridskor i en rink.

Lite otippat inlägg från mig kan jag ana att de som känner mig tycker, men vad skjutton ge det en chans ni med.. Det är härligt att bli Glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0