Jobbet mm

Ni vet jobbintervjun jag misslyckades med totalt igår. Jag gick vidare i uttagningen, dom ringde nyss och sa det. Skumt! Jävligt skumt, jag var mitt värsta jag. Hade helt förträngt den eftersom jag tänkte att nu tar de mitt papper och knövlar ihop och siktar på papperskorgen.. eller klickar på Del och vips så försvann jag. Men se det gjorde dom inte, undrar varför?
 
Gjorde en fiskgratäng idag, tänkte att jag ska börja laga lite mat. Men fisken var inte god så jag plockade ur all fisk och spar såsen, kan ju äta den med pasta imårron.
 
Nu har lilla vilden åkt hem och Ambra ligger och sussar i hörnet och Katten i fotöljen. Vet ni vart man kan köpa en ny strömsladd till datorn?

Har inte så mycket planer för ikväll mer än att titta på Det Okända klockan 20:00. Ska nog lyxa till det med lite varma bär och vaniljglass!

Blir en kvällspromenad senare också.. Så skönt ute nu!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej.

Tack ska du ha. Jag tycker det är roligt att pyssla med bilder. :)

2010-02-24 @ 18:21:27
URL: http://scstenberg.blogg.se/
Postat av: Linda C

Vart var det du var på intervju då? Kul att de ringde ivf :) lycke till :)

2010-02-24 @ 20:41:51
URL: http://livetihallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0