Melodifestivalen del 2

Erik Saade - Manboy
Gillar början.. Löjlig melodi, kanske kan bli bra när man hör och ser helheten.
 
Andra Generationen & Dogge: Hippare Hoppare
Men är inte detta kebabpizza slabivitza låten?? Låter likadant Bad i vilket fall som helst.
 
Anna Maria Espinosa: Innan alla ljusen brunnit ut
Musikallåt.. Skulle nog vara mycket bättre på engelska. Det är bara som en berättelse.
 
Highlights & MiSt: Come And Get Me Now
Oj dom är 7 stycken.. Han som sjunger har en ganska härlig röst, men för mycket dansband.
 
Pauline: Sucker For Love
Denna låt skulle nog kunna varit bra, men jag gillar inte hennes lite gnälliga röst. Nää..
 
Andreas Johnson: We Can Work It Out
Låter som alla låtar han sjunger.. Gillar ju egentligen inte honom, men denna bör nog gå vidare.. Lite power var det ju i den.
 
Kalle Moraeus & Orsa Spelmän: Underbart
Härligt! Blir glad av sån här musik.. Spelmansstämma all over agein!
 
Hanna Lindblad: Manipulated Hanna Lindblad: Manipulated
Tranan låt. Hon låter lite som Britney Spears i vissa lägen.
 
Det finns ingen av dessa jag känner att borde gå vidare... Jag trodde denna vecka skulle bli bättre, men nej lika dåligt som sist. Men ikväll ska jag kika på hela festivalen, får se om jag ändrar uppfattning då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0