Mummel..

Blir ett blandat inlägg för jag har så mycket som snurrar runt i mitt huvud. Jag åt frukost nyss haha.. Helt fel! Men men det funkade.
 
BollnäsNytt
Robin är med i BollnäsNytt idag. Jag förstår mig inte på honom. Jag ryser bara jag ser dom där krokarna. Jag kommer ihåg när vi fick ett nytt uppdrag på Anthill och så visade de upp massor med bilder på Robin när han hängde sig i krokar framme på "tavlan". Detta gjorde de istället för att informera oss om uppdraget, great va?.
Iallafall är det sjukt hur man kan uppfatta en person. När jag pratar med Robin är han som vem som helst. Otroligt duktig på jobbet och super trevlig verkligen. När jag tänker på personer som hänger sig i krokar så tänker jag att dom måste vara helt psykiskt störd på något underligt vis, man kan ju inte vilja göra det där frivilligt?! Men Robin tycker att det är det häftigaste man kan utsätta sig för. Ja kul för honom.. Men sen åkte han ju till Tyskland också för att tatuera hela benet så lite crazy och mystisk tycker jag att han är.
 
OS
När jag knäppte på tv:n idag vid 12 så var det samma OS invigning som klockan 4 inatt. Varför sitter folk då uppe hela natten när man kan se det på dagen?
OS +
Hallelujah framträdandet, han var grymt duktig!! De hade massor av fina framträdanden med ljussättningar som såg jätteläckert ut.
OS -
ELDEN, hur fan kan dom ställa till så att det blir strul att tända elden?! PINSAMT!!!!!
Först stod de och väntade och väntade.. sen kom det fjärde "benet" aldrig upp utan en gubbe fick stå där och flina bara. Till och med jag otroligt osport intresserade Hanna vet att elden är en stor grej inom OS, men dom fixade inte att göra det inslaget okej ens.
 
Gårdagen

Var iväg och spelade bowling igårkväll. Är ganska kul! Men det är jobbigare än vad jag tror. Blir alltid helt död sista kvarten, av att bowla. Skumt! Kolla på bilden hur bra jag är.. tre X på rad!! Man behöver ju inte kolla på första gången när jag missade alla flaskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0