Riktigt glad!

Jag känner mig jätteglad idag..vet inte hur det kommer sig. Men jag vaknade glad! Är så skönt! Kanske är vädret, trots att jag inte tror på sånt egentligen så kändes det underbart när jag vaknade av att solen sken in genom fönstret.
Nu har jag varit på en snabb shopping runda med syster. Var så smart så jag lämnade pengar & kort hemma för att jag inte skulle handla något. Men jag hittade ändå lite smått och gott så då syster snällt fick betala.. haha.. en mössa, ett paket toa papper för det glömde jag såklart när jag storhandlade & så en bakform från Röda korset.


Känner på mig att detta kommer att bli en toppen dag! Det kan hända i princip vad som helst när jag är på detta humör. Men nu är det Sjunde himlen på tv:n så påhitten får vänta lite..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag känner mig också glad :) Det kanske är något särskilt med denna dag! Våren kanske är på väg?! :)

2010-02-10 @ 13:35:25
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0