Sport & söndag

Jag älskar söndagar! Men det vet ni väll nu.. Är så skönt att få vara slö och lat just den dagen alla andra också är det.
Jag har inte gjort många knop idag men lite har jag hunnit med..

Bandy, ja jag vet, Vad har hänt?!
 
8 imorse var jag uppe och städade undan alla flaskor och disk.. haha 4 tallrikar & 2 glas & en bunke.. Jag älskar papptallrikar!!!
 
Har också kollat på skidor 5 MILEN, förstår ni hur långt det är.. shit! En svensk kom 3:a iallafall..
 
Har hämtat min bil & bjudit familjen på middag, den överblivna salladen!
 
Träffat Helena en sväng, hon är för gullig! De ska kolla på filmen UPP ikväll. Jag har inte skrivigt om den tror jag?!, såg ju den på bio i Gävle för någon månad sedan.
 
Sofia har varit med mig hela dagen eller kanske halva?! Vet inte när hon kom hit.. 12 1 2?!
 
Är så glad att vi hade jobbdejten igår. Nästa gång ska vi ha spakväll! Det har jag och Sofia bestämt, vi ska ha ansiktsmask, gurkor, fotbad, varma handdukar, vaxning?! & kanske lite sång?! för det var populärt!

Nu ska jag sova.. Mike kommer före 7 imårron bitti..

Kommentarer
Postat av: Malin

JAAAAAAA Jag är på! SPA kväll I like!! =)

2010-03-02 @ 10:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0