Triss & Horoskop

Woohooo!! Jag är så glad just nu!
Imorse när jag läste mitt horoskop för veckan så stod det att jag hade bra chans att vinna på mitt lyckotal & mitt lyckotal var nummer 23. Jag tänkte att jag borde kanske köpa en lott trots att jag har lite av ett köpförbud.

Så när jag styrde kosan mot byn så skulle jag ju åka förbi Preem, hmm.. ja men jag måste ju prova tänkte jag. Sagt och gjort jag gick in på Preem men dom hade inga lotter.. Hmm Ödet?! Horoskop & Ödet är typ det enda jag tror på förutom Magkänslan.
Jag åkte över bron och tänkte att jag skiter i att köpa en lott. Men så kom jag på att det finns en liten kiosk bredvid Gammalt och Nytt. Där har dom massa bra sista minuten presenter, blommor och lotter.

In där & sa till herren bakom disken att jag måste ha en lott med nummer 23. Det låter ju underligt och jag försökte titta på de små små siffrorna nere till höger men ingen 23. Men då säger han att "Jaha?!, men du kanske kan prova med lotten som hänger i nummer 23.(dom hängde på rad som kläder gör på ett klädstreck, fast med stora nypor.)  "Ja men gud va smart du är! Klart jag gör det!!". Sen åkte jag vidare.. Tänk vad han måste tyckt att jag var helt knäpp, kom in där och yra om att jag måste ha en lott med nummer 23 för att mitt horoskop sa det.. men men så är det att träffa mig ibland.

Skrapade den nu och JAG VANN!!! Så jag är nu 175 kronor rikare än imorse! Jag var lycklig över att ha vunnit 100 kronor, men så fick jag gånger 2, hur vanligt är det på de lotter som har vinst?!

Vet ni vad som är det bästa? Vi har massa lotter kvar sedan julen som vi ska skrapa ikväll.. & ALLA har nummer 23 nere i hörnet!

Whopidedo!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi håller tummarna då!

2010-02-18 @ 19:31:26
Postat av: Linda

Oj då, det kanske inte är så många som vet :P Det är hoppning på ridskolan :) Man betalar för att hoppa en bara, typ som tävling fast ingen tävling :)

2010-02-18 @ 21:56:57
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Marion

Grattis till vinsten, hoppas det höll i sig :D

2010-02-19 @ 04:22:21
Postat av: Marion

Jo men visst sörru, nu är det dags att införa lite hårdträning och hoppas på det bästa :P

2010-02-19 @ 04:46:46
Postat av: Anonym

Grattis till vinsten :) jag fick ditt sms ,,jag svarar på den när jag har tankat mobilen :P

2010-02-19 @ 10:56:25
Postat av: Zeynep

Grattis till vinsten :) jag fick ditt sms ,,jag svarar på den när jag har tankat mobilen :P

2010-02-19 @ 10:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0