Vill ha..

Reklam reklam reklam det är inte bra för mig att ha lite att pyssla med så jag bläddrar i reklamen..

Nu vill jag ha!!
PASTA skålen den svarta
GODIS skålen den svarta
SALLADs fatet det svarta
DIP skålarna både vit och svart, men varför har dom skrivigt Dipp med ett p? Heter det Dip?
 
Är otroligt trött på www.recept.nu just nu, jag ska ju fixa ihop en meny till ikväll och tänkte fuska lite & ta ett färdigt recept som någon annan knopat ihop. Är lite sjuk idag också.. så det kanske är därför jag saknar lusten att testa nått nytt gott spännande eget ihop plock.
 
Jag har slarvat bort kameran igen, så alla bilder blir tagna med telefonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0