Dagen 20100121

Åkte på present shopping runda på stan idag, hittade nada.

Åkte hem till Växbo och fick mat

Lyx! Super gott var det..

Har varit här hela dagen och lekt med barnen, slöat, ätit hembakt semla och så har jag beställt kläder från Halens, var jätte längesen jag gjorde det sist så jag hade blitt borttagen som kund. Men nu är jag med igen..

Vi fick middag hos mor & far

Något recept från viktklubben, inte så jätte smarrigt, men helt ok till vardags!

Barnen är verkligen underbara men jag tror båda är i trots åldern.. är helt slut i huvet nu

Har precis läst bok för Nils "Kalle Anka bergsklättraren". Han är så lik mig när det kommer till gosedjuren, alla ska vara i sängen och alla ska ha täcke.. Nu är han nöjd!

För mig och syster blir det nu te och Bones..

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Haha så var jagmed när ja va liten.. alla skulle va i sängen och alla skulle ha täcke. Täcket fick inte vara över huvudet med risk för dålig syresättning. Mysiga tider =)

2010-01-22 @ 12:33:31
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0