Fotograf

Kanske ska jag ta och bli fotograf eller en sån som fixar och trixar med korten efteråt. Jag tycker att det är hur kul som helst. Får öva mig på korten jag lägger ut här på bloggen.

Mitt första försök i mitt alldeles nya fotoprogram.

Jag har verkligen haft massor att göra idag

* Anmält mig på arbetsförmedlingen
* Ringa Elina om Parkbadet på torsdag
* Ringa Syster om Parkbadet
* Faxa till Partylite
* Handla; havregryn, mjölk, tvättmedel och frukt
* Ringa behandlingshem
* Ringa Kalle (vaktmästare)
* Fixa med katt försäkringen
* Diska allt
* Göra om i köksskåpet
* Fixa med kattpapper bevisen
* Kolla med Essa vilka dofter det var
* Kolla med Partylite hur jag kan göra med ljusen som fattades
* Köpa batteri til vågen
* Laga minst ett riktigt mål mat - det håller jag på med nu.. potatis på spisen.

Allt det tjocka hann jag med..

Ps.. tror jag fick ett litet sammanbrott igår och det var en ny erfarenhet. Jag är egentligen inte alls en sån som alltid tror jag fått några allvarliga sjukdomar. Eller det är när jag väl har något fel så tror jag det är allvarligt men det är väldigt sällan jag har några besvär. Så det är inte något jag lider av dagelidax. Så oroa er inte.. & jag är inte gravid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0