Hanna kockar

Är jag inte för duktig bara.. jag fixade det.. tror det funkar nu..

Här lagar jag snabbpastasås med tonfisk, tomat och purjolök.
1 burk tonfisk
2 tomater
1 dm purjolök
2 msk tomat puré
2 dl creme fraiche
1 dl vatten
1/2 grönsaksbuljong tärning
salt, vitlökskrydda, citronpeppar

Detta handlade jag idag när jag var ute och gick. Grejen var att jag hittade ett pantkvitto i fickan och tänkte att jag kunde köpa nått skoj.. Men sen blev jag smart och tänkte att jag ska ekonomihandla.. så då bestämde jag att jag fick handla för de småpengar jag hade och pantkvittot..

Totalt blev det 54,5 kronor plus 24kr pantkvitto.. Bra gjort tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0