Hemkommit

Shoppade lite på Ellos i måndags och nu har paketet kommit.. fick hem en massa men sparde typ hälften..
Allt är baskläder så det är egentligen inte så kul.. men jag har fixat ihop dom så dom blir lite roligare..



Till sommaren & simmningen, har vuxit ur mina gamla bikini så sist jag var och simmade(simmar 1 gång/vecka) kunde jag inte simma utan att hålla upp trosorna med ena handen. Kul att det händer något med kroppen med trist på alla kläder som går bort.


De mönstrade åkte tillbax men jag orkade inte göra om bilden.. hade fixat den i förväg.

Älskar min nya super fina väska! Kommer verkligen att lysa upp våren och sommaren detta år!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men då har du ju inte vuxit ur dom, då har du ju krympigt ur dom. Bra jobbat!

2010-01-28 @ 09:32:32
URL: http://hannadennya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0