Jag eller dom/den/det?!

Alltså det här med Facebook.. jag får typ ett mail om dagen om att jag blitt inbjuden att gå med. Kul.. jag vet att det finns så jag väljer ju troligtvis att inte gå med eftersom om jag skulle viljat det borde jag ju gjort det redan?! right?!

Är det människor som skickar dessa mail eller är det Facebooks datasystem? Det kanske ser att jag inte är medlem så därför skickar den mail till min adress...

Jag är ju trots allt frestad att skaffa det där nedrans beroendeframkallande skiten.. Man ser ju i dessa mail hur många som jag känner som verkligen har det också. Massa skojiga människor!.. men idag blir det Nej!

Så få se vem som vinner  i det långa loppet Jag eller Facebook..

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

De är nog fejjan som trilskas för jag har inte skickat nå! Ja hoppas för övrigt att fejjan vinner ;)

2010-01-18 @ 15:48:19
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0