Jag har en vision..

JAG SKA BLI RIK, riktigt rik!

Hur jag ska bli det är inte riktigt uträknat ännu men jag ska lyckas, När jag har lyckats ska jag ge två personer mer pengar varje månad så de klarar sig och kan lyxa till livet. Jag ska även ta med min syster på stan och låta henne ta allt hon vill ha och betala det till henne. Jag ska bjuda på en utlandsresa för de som jag då känner behöver det mest och som jag självklart vill ha med.
Hmm ja det är min vision..

Frågan är "När är man rik?", men jag ska iallafall känna mig rik.

Dagens citat:
Det är en god vana att då och då ifrågasätta saker och ting som man i åratal har tagit för givna.

Det går lite hand i hand med allt Kjell Enhager säger.. "Om du gör som du alltid har gjort så får du alltid samma resultat" Tex om du brukar baka en sockerkaka och sen helt plötsligt vill ha en kladdkaka, men du använder samma recept så får du självklart fortfarande en sockerkaka. Det är likadant i livet. Är inne i en period med mycket honom igen. Han är bara helt klockren!

Kika på hans hemsida www.kjellenhager.se och detta klipp så får ni en liten glimt av hur han är.. http://www.youtube.com/watch?v=fci_UJyNpC8 men han är så mycket bättre i JAG AB. Det är den bästa film jag sett.

Nu skulle jag vara duktig att gå och sova tidigt.. skulle bara se klart Morden i Midsomer.. men nu börjar NCIS.. Grattis!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är ju jättejobbigt att tugga på morgonen :P Haha

2010-01-21 @ 07:52:58
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0