Köket och babbel

Nu hade jag skrivigt ett långt fint inlägg om allt och inget och så försvann allt. Finns det något som gör mig galen så är det när datorer inte gör som jag vill, men nu har jag varit arg i 30 sekunder så nu börjar vi om..

Jag har iallafall använt mitt kök som modell idag..

Sen pysslade jag lite i programmet, det är väldigt enkelt med inte så värst bra faktiskt. Förväntade mig lite mera.

Min kära Mormor & Morfar hade TRETTIOFYRA minusgrader idag.. jag har inte ens stuckit ut näsan och känt kylan.

Det jag hade skrivigt mest om var min nya affärs idé "Hannas Catering" men ni är ju smarta så ni kan ju räkna ut vad jag ska göra kanske..

Känner förövrigt redan av att jag börjat på Detoxen, den är verkligen underbar! Ni borde alla tvinga er själva att göra den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0