Kristin

Jag har en vänner period så nu kommer ni att matas med mina vackra vänner..
Först ut var Sarah men hon fick inte ens en ram runt sin bild med hon fick bort sina fina röda ögon iallafall.

Som rubriken påpekar så handlar detta inlägg om Kristin.

Kristin är en tjej som jag träffade när hon hade praktik på Växbo fritids. Jag jobbade där under denna period och vi kom väldigt bra överens. Jag har träffat henne lite nu och då och hon är verkligen alltid lika snäll och rolig.

Hon bor nu i en liten by 8 mil nordväst om Örebro och är sällan hemmakring men just nu är hon hemma så vi passade på och tog en kopp te och pratade, massor..
Det är lite underligt att vi kan prata så mycket eftersom vi egentligen inte känner varandra speciellt väl. Eller det känns på något vis som att jag känner henne väl trots att vi väldigt sällan ses. Hon har underbar musiksmak och lever livet precis rätt!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Fan vilket sött inlägg! :) Kan inte riktigt heller förstå hur vi har så himla mycket att prata om då vi inte umgåtts så mycket, men det känns ändå som att vi känner varandra. Det är så det ska vara :)



Hällefors ligger ungefär 8 mil nordväst om Örebro så det blev lite fel, men det är inte lätt att hålla koll på allt ;)

2010-01-08 @ 10:55:09
URL: http://kristinrenofalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0