Kvällen

Tänkte att jag skulle kolla på Let´s Dance ikväll. Har aldrig följt det programmet förut. Men jag såg namnen på Aftonbladet och jag vet vilka 3 är till namnet (Agneta Sjödin, Molly Sandén, Gudrun Schyman och jag känner igen namnet Elin Kling men jag vet inte vem hon är).
Nu ska jag kika på dom får se om jag vet vilka några fler är.


De tävlande är alltså:
Victoria Sandell Svensson - det finns någon fotbollspelare som heter så va? Men hon ser äldre ut på bilderna, dom som spelar är ju unga och hurtiga.


Stefan Sauk - Bilsport?! Nä allvarligt talat har jag ingen aning vem han är.

Molly Sandén - Underbar! Hon är verkligen en person jag tycker är otroligt duktig och normal för att vara artist.

Elin Kling - Aha det är hon som har hand om kläder och sånt kanske?!.

Willy Björkman - Haha ja men honom känner jag ju igen. Älskar Bygglov!

Mattias Andréasson - Åhhåå det är han Westlife killen. Vet inte vad jag tycker, gillar inte hans musik.

Peter Wahlbeck - Komiker?! Kan bli spännande.

Gudrun Schyman - Detta ser jag fram emot, hon brukar ju vara så stel och trist annars.

Marcus Birro - Vet inte vem han är och har aldrig sett honom förut. Nått med sport kanske för han skriver om fotboll i sin blogg.

Claudia Galli - Jag känner igen henne från typ Tre Kronor? Är hon den som var känd för några år sen som får vara med? Kan bli roligt för henne!

Agneta Sjödin - Jättekul! Tyckte alltid hon var så mycket bättre än Gunde i Fångarna på fortet.

Rabih Jaber - Är han ens känd? Han åkte väll ut alldeles i början av Idol i år.

Summasumarum är det jag som är ouppdaterad eller känns det som lite få kändisar? Det är 4 som jag överhuvudtaget inte ens vet vilka är. 3 av de kvarvarande är inte ens känd, antingen inte blitt det ännu eller inte är det längre.

Jag är lite förvånad att det inte är någon liten bloggerska med, men dom tjänar väll tillräckligt ändå och gillar inte att jobba hårt och lära sig dansa?!

Nästa år kanske ännu okändare folk får vara med.. typ jag & du..

Pappa och Johan åkte precis hem

Jag är hellycklig att den är åter brukbar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0