Natt..

Gud va roligt jag har haft ikväll.. längtar till näst gång..
Nu ramlar min granne in genom porten också..

Fick god mat och super trevligt sällskap hos Nina ikväll. Det är bara kul & träffas och umgås och spela spel som vi gjorde ikväll..

Linda och jag förlorade dock hela tiden, men det var det värt.. Längst ner på denna bild ser ni mig i 9:an.. tredje från vänster.. var rund som ett klot då..

Nu ramlade hon ut igen.. grannen alltså..

Nu är jag alldeles för snurrig för att sova men det får bli någon timmes filmkikning innan sovdax.. Gonatt mina kära och okära..

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för igår!

Haha å fjärde från vänster är jag =)



Kram

2010-01-16 @ 17:43:46
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/
Postat av: Theofilippa

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-05-10 @ 10:13:17
URL: http://theofilippa.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0