Nyåret!

Sanna bjöd på lyxmiddag..


Såå jäkla God sallad och passar perfekt ihop!!

Resten av min kväll i bilder..


Ganska bra knäppt..
Åkte till Christine och Andreas vid 10 i 12.. var framme 3 minuter i.. Då började nedräkningen.. 30 sekunder före tolv bröts strömmen.. gick på timer för ute belysningen.. haha så vi fic räkna själv.. å sen skålade vi..


Ute i kylan.. & myste med levande ljus!

Åkte sen tillbaka till Johanna & Andre

Party med massa spill och spyor.. Skoj skoj

Umgicks med Johanna halva kvällen till slut

Jag tyckte det börja lukta bränt i lägenheten.. när jag och Gustav går ut hittar han sin mössa i fickan och ett stort bränt hål..
Det sjuka är att när jag gick var det mer folk i lägenheten än när jag kom, fattar inte hur dom orkar riktigt.

En bil parkerad med varningsblinkers uppe på kanten där du kör ut från rondellen vid OK.. haha vilken bra formulering..

Jag är trött... locan är 20 minuter över 4 på natten.... shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0