PartyLite

Nytt år nya produkter! Det är så kul. Även om jag inte köpt så mycke nytt eftersom jag inte har så jättemånga partyn.

Nu har jag skrivigt mitt namn på alla kataloger, ett riktigt evighetsgöra. Tänkte iallafall att jag skulle visa er de nyaste finaste sakerna jag har köpt..

ExpreScents Brudpar
Den första i en samlarserie med parfymerade minnessaker. Porslinspar håller ett hjärta som sprider väldoft. Lavendeldoft medföljer. Pris 359 kronor, vilket i PartyLite världen är väldigt billigt för en sån här fin sak.

Sakura votivljushållare
Pris 215 kronor eller 389 kronor för två, jag köpte två. Super fina och mycket större än vad man tror, ca 8 cm hög.
 
Så mysigt att sitta och pyssla med Party grejerna men det är också hur mycket jobb som helst..
Finns flera nya härliga dofter, mina nya favoriter är Svart Hallon, Kakglasyr, Vaniljkräm, Tusensköna & Aprikos och Tropiskt vattenfall är super fräsch!
 
På varje party har jag ett lotteri med beställningslapparna eller frågelapparna och jag har verkligen gjort super bra Gåvor/vinster nu..

Det är ett votivljus & en votivljushållare.. är super nöjd!

Ps. Hanna jag använder www.picnik.com och ett program som heter Photofiltre för att fixa och trixa med mina bilder ds.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, det är picnik jag också använder, men oftast strular det bara.

2010-01-11 @ 10:05:50
URL: http://hannadennya.blogspot.com
Postat av: sofie

Hej!



Jag ska börja sälja för Partylite har du några tips för hur man ska komma igång?

2010-11-13 @ 20:38:25
URL: http://soffieplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0