Plåstren

"Super Quick derma patch". Jag har varit dålig på att uppdatera angående plåstren så jag gört nu.

Har använt dom i 10 dagar nu, 11 dagen idag(byter vid 12), 3 dagar to go..

Hade inte gått ner nått i vikt i måndags, den dagen då jag väger mig. Det kan ju bero på att jag intog en hiskeligt massa kalorier via dryck i fredags..
Det kan vara plåstren som gör att det känns som att magen har dragit ihop sig lite. Alltså vikten är den samma men magen ser mindre ut. Vet inte om jag inbillar mig, men det är flera som frågat om jag gått ner mycket i vikt den senaste tiden.. å det har jag ju Inte gjort..

Rekommenderar ändock er att prova om ni känner för det. Kan ju vara olika på olika människor. Jag går ju även på detoxen och den kan ju kanske rensa bort det som plåstren ska tillföra?!

Det sktiva ämnet som ska få vikten att rasa är ju Jod, så om du inte vill köpa dessa plåster så kan du prova med jod tabletter, de ökar ämnesomsättningen, om jag minns rätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är kvinnlighet för dig? Kommentera gärna din åsikt i min blogg.



// Fokusera inte så mycket på vågen, se till att du motionerar och inte sitter för mycket. Ät ordentlig frukost och stegvis mindre på eftermiddag. Se det som en trappa...neråt...



Ät inte efter klockan 6. Du kommer loosa fort i vikt!



Kram Jen

2010-01-21 @ 12:46:16
URL: http://metrobloggen.se/jenniferwikman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0