Pyssel

Till Anonym: Jag har gått på Balsam metoden förr. Men jag gillar att tvätta håret för mycket så det brister efter några veckor/månader. Har du någon blogg så kan jag kika på den får se hur det funkar för dig?! Mitt hår blev ännu mer lockigt om nu det är möjligt och mådde nog bättre men jag mådde inte bättre av att inte få ha i massa jox och smörjor så jag slutar alltid:P..

Nu är jag äntligen klar.. PartyLite väskan är packad och alla "gamla grejer är ställd i en papperspåse för utförsäljning.
Dom byter dofter hela tiden..

Alla dessa är försvunnen & här finns några av mina favoritdofter Skogsdunge, Vita snöbär, Yuzu & Lime, Kiwi & Jordgubb, Goji Bär & Choklad, Grönt blad Aloe, Elderflower springs..

Katten är något less på mig..

Så vi får hitta på nått kul i eftermiddag innan jag ska iväg & bowla.. Nu ska jag gå en liten promenad..

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är så himla lugnt och segt! Ringer ingenting och finns ingen admin..

2010-01-12 @ 15:36:57
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0