Ta bort is+mat+ Seg..

orkade inte pallra mig iväg till Tranan. Förstå, 25 år och för slö för att gå ut på krogen.

Bjuder på bilder från dagen.. Det började med att jag inte hade någon bensin i bilen.. tanklocket fryser inne så jag har skjutit upp tankningen i säkert en veckastid.. chansade ändock och åkte till Växbo med bensinmätaren i botten, tnkte att de har väll någon bensin till skotern hemma..

Väl där hamrade jag upp det.. haha J tyckte jag var riktigt händig med hammaren.. jisses vad jag hamrade..
De hade ingen bensin så jag fick chansa mig ner på stan & lyckades ta mig till macken så nu är pärlan full igen.

Innan jag åkte hem bjöds de på mat..


Super god mat! äcklig efterrätt.. men lika bra det så jag inte åt någon.

Nu är det ju inte så att jag suttit hemma hela kvällen utan det blev en filmkväll med godis och Helena istället.. super skönt!

fick precis ett sms av syster som är på Tranan "Mycket folk, Dom spelar nu. Roligt! Pöss".. hmm.. ja vad vore väll en kväll på Tranan?! haha.. sängen lockar mer just ikväll.. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Tack så jätte mycket! :)

Det hela började som ett "skämt" men nu har jag fått allt fler beställningar på Laban tavlor, mest till nyfödda bebisar så antingen i rosa eller blått! :) hihi

2010-01-31 @ 16:08:37
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, det får vi göra!



Vanliga stigbyglar är i metall, och det blir svinkallt när det är kallt ute och kyler ner fötterna. Inte kul! Plats är då mycket bättre! :)

2010-01-31 @ 16:42:15
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Nina

Men Hanna... jag hoppas inga barn så dig när du testade hammaren som isborttagare ;)



Kram

2010-02-01 @ 10:56:38
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0