TODAY

Kul att ni blev lite aktiverade av mitt utvärderande av mataffärerna.. jättekul att läsa vad era upplevelser är av samma sak men att vi ändå tycker så olika. De flesta verkar gilla ICA! Jag ska öva mig jag med så de kanske kommer upp till 3 prickar..haha..

Idag har jag haft en riktig Söndag, dvs slödag utan dess like. Vid 17 började jag vakna till liv och åkte då och hämtade massa mat på Take Off och åkte som vanligt till Växbo för lite käk.
Charlotte & Daniel och barnen var också där.. de är som en enda stor familj allihopa, så härliga människor!
Bjöds på tårta också!

Efter detta åkte jag till Therese och tjattrade massor och kollade på Blåsningen, det är nog mitt favorit program just nu. Så underbart underhållande! Kom hem vid halv 12 och då kunde jag ju inte börja städa, så nu blev det uppskjutet en dag till..

Nu måste jag sova lite, är arg på Ellos, gjorde en beställning och så fick jag till svar att de inte kan ta emot den. Jäkla masar.. men men funkar kanske bättre imårron?! Who knows..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0