Dieten vecka 2

Dieten funkade inte lika bra på mig denna vecka, trots att jag har varit sjukt lydig. Men men bättre lycka nästa gång..
Gått ner 0,3 kilo i vikt vilket inte är ok eftersom det är mindre än 1 kg. Har dock gått ner 17 cm på kroppen denna vecka så jag anser mig hyfsat nöjd ändå.

Kvar till målen på måtten är:
Magen 16 cm (av 23)
Tjocklår 10 cm (av 18)
Smallår 9 cm (av 10)
Vad 3 cm (av 4)
Arm 3 cm (av 5)
Rumpa 10 cm (av 14)

Totalt har jag gått ner 5,4 kilo
Tjocklår 8 cm
Smallår 1 cm
Vad 1 cm
Mage 7 cm
Rumpa 4 cm
Bröst 8 cm
Arm 2 cm

Kommentarer
Postat av: Marion

Heja heja, du är så j*vla bra! Det är inte kilona det sitter i, det är centimetrarna! Tänk att du kanske får muskler som du promenerar med Baltazar, och muskler väger mer än fett! Så heja heja, tappa inte modet!

2010-07-28 @ 13:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0