En helt vanlig torsdag

Fan jag skulle kunna skriva "Underbar dag" som rubrik varje dag nu. Trivs verkligen så bra och mår bra. Längtar till i morgon när vi åker och hoppas vi får hyfsat väder.

Idag har Baltazar och jag haft en riktig hemma dag. Jag har börjat läsa en ny bok och han är ganska seg nu i värmen så det passar perfekt. Det är underligt att han lägger sig i stekheta solen trots att det är skugga alldeles bredvid.
Vad gör ni i denna sommarvärme, jag kikade på statistik grejen, ni besökare har halverats på en vecka typ. Är det för att jag skriver mycket om mat? eller är det för att det är sol ute? eller är det nått annat?! Vem vet, tyckte det var intressant iallafall.

Kommentarer
Postat av: sis

fem kilo hanna det är ju helt jäkla suveränt...känns det???



gött i strömmarna i helgen nu då!

2010-07-15 @ 22:31:33
URL: http://lindamjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅÅhhh! hur hittar motivationen?? suck jag vill oxå!

2010-07-15 @ 23:48:39
Postat av: Marion

Jag har inte varit in och kikat på några dagar då Andreas kusiner är på besök och man badar och umgps hela dagarna, och när man kommer hem så är man så slut så man stupar i säng :)

2010-07-16 @ 16:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0