Hah

Vilken jäkla tur att jag inte klagade här tidigare idag. Nu är jag toppen glad och har gnällt av mig massor till en god vän. Tur att jag har sånna! Imorgon ska jag på Arbetsförmedlingen, ja ni vet väll att jag fortfarande är utan jobb?! Kan inte förstå att jag varit "ledig" så länge. Trodde när jag slutade att jag skulle börja jobba igen senast i mars haha. Men det känns fantastiskt att jag varit utan jobb så länge och ändå inte känt mig sysslolös mer en typ 4-5 dagar. Jag är en kreativ människa! Imorgon ska jag även försöka hitta en dagmatte åt lille Baltazar, så att jag KAN börja jobba.

Mina naglar är nu snorgröna, Helena kallar det gräsligt! Men jag gillar det skarpt:P Tänk svarta kläder och gröna naglar och örhängen, Najs! Vidde blev avundsjuk idag och ville också ha fina naglar så han blev så här fin..

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha så sött. Snygg färg valde han också =)

2010-07-09 @ 09:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0