Jag glömde..

bort bloggen helt idag, sorry. Livet tog liksom över!
Har inte haft en lugn stund idag känns det som. Trots att jag borde känna mig utvilad och pigg så är jag lite seg. Jag piggade på mig ett tag efter kvällsdoppet vid elva men nu ska jag nog hoppa i säng snart. Har varit en toppen dag!
Jag har haft hundvakt en sväng och gud va jag saknar lillen bara av att vara utan honom någon timme. Han blev super glad när jag kom tillbaka iallafall och det känns underbart!

Kanske åker till Stockholm en sväng i morgon, den som lever får se..

I morgon börjar dieten, information om den kommer i morgon någon gång mellan att jag vaknat till jag ska sova:P. Detta är min pepplåt för att klara allt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Lycka till!! Du har verkligen en pepplåt som heter duga :)

2010-07-08 @ 11:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0