Meen tjena!

Har ni saknat mig?

Känns som att jag inte har bloggat alls idag. Varit iväg på tokmycket och haft fullt upp hela tiden. Har just haft en urtrevlig kväll med Christine! Är proppmätt och funderar på att hoppa i säng snart. Jag ska ju upp klockan 6:15 imorgon, eller klockan 7 ska jag åka härifrån iallafall och då måste jag nog upp så tidigt. Frukost 15 minuter, promenad med B 20 minuter och tandborstning/påklädning 10 minuter.

Vad skjutton behöver jag med mig då?
Körkort
Pengar
Tjocktröja
Sköna skor
Vattenskål och mat till B
Telefonen
Hårsnodd
Vatten&Mandlar..
Ja det blir la bra de..


Dagens efterrätt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bjud mig på en sån!! Smaskens =)

2010-07-31 @ 14:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0