Min diet

Det går bra! Jag har inte fuskat något alls med maten faktiskt, eller jag har ätit smultron men jag räknar inte det som fusk. Grejen är den att jag är så mätt hela tiden så jag blir inte sugen på något. Idag blev jag sugen på glass när jag låg på stranden Mmmm Magnum och Calippo gud så gott. Men det varade i typ 30 sekunder, sen var det veck. Skönt! Nu sitter jag precis och äter kycklingspett med bea och blomkål. Det är så underligt med denna diet, det är som pest eller kolera. Jag behöver inte äta rött fett kött men om jag inte gör det ska jag äta mer sås. Så pest/rött kött eller kolera/sås. Inget av det tycker jag egentligen om så därför är jag så glad att jag tog mig friheten att käka lite blomkål idag. 

Jag har dock fuskat med vägningen, fusk vägde mig i lördags morse. Det hade gått ganska raskt neråt så nu längtar jag som tusan till torsdag. Jag ska bara väga och mäta mig på torsdagar så att det inte ska bli en sån grej av det. Men jag fusk mätte magen idag, känns som att den är lite kompaktare och det visade måttbandet också. Känns som att mina första mål inte är allt för långt borta haha.. ska kanske blogga ut mina mål senare idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0