TISDAGSNÖJET!

Jag rekommenderar Tisdagsnöjet! Har precis kommit hem från en toppenkväll ute på Terassen på Långnäs i Bollnäs såklart. Vi gick ut dit för att fira mamma som fyllde år igår den 13 juli. Det fanns mat för mig, alltså utan kolhydrater(i detta fall potatis), jag åt lax och sås och en bit tomat.

Det funkar som så att man kommer dit vid 19 och blir serverad mat. Inträde + mat kostar 255 kronor. Om du vill kan du beställa förrätt eller efterrätt utöver och det kostade runt 50-60 kronor. Efter en stund börjar de spela lite halvseg bluesmusik vilket inte vi uppskattade såå mycket men det funkade. Sen börjar de i personalen sjunga och göra olika nummer. Dom är så duktiga och det är ganska stor variation på låtarna! Jag kommer att lägga ut flera klipp senare.

Jag gillade Helenas nummer bäst! hon hade sjukt mycket utstrålning och såg verkligen ut att älska musik:). De underhåller hela kvällen lång och avslutade ikväll med ett shownummer med glitter!

Du kan läsa mer om detta här och om du vill veta allt som händer ute på Långnäs kan du klicka www.callmyr.se.

Beställa bord gör du på 0278-123 20, skynda fynda! Menyerna finns här! Om du inte känner för att äta så kan du komma dit efter klockan 21 och då kostar det endast 60 kronor att gå in.

Bjuder på det bästa klippet från kvällen, snällt va?!

Kommentarer
Postat av: Hanna

va mysigt ni såg ut att ha det!!

2010-07-14 @ 11:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0