Fredagens roligaste

Jag börjar småskratta så fort jag tänker på detta. Det var så som så att Johanna och jag var hemma hos mig och skulle gå en sista runda med Baltazar innan vi skulle ut på Långnäs. Mitt i vårt yrande ringer Helena och säger att hon är utanför porten. Vi skyndar oss och jag kommer ihåg hundkopplet i sista stund så jag vänder i dörren och hämtar det. När vi väl kommit utanför dörren träffar vi Helena och börjar gå mot sjön så kom jag på att jag inte tagit någon nyckel med mig. Så jag säger till Johanna "Du tog väll nycklen??". Hon sa självklart "nej varför skulle jag det?, har du ingen nyckel med dig?". Shit shit shit.. så jävla slarviga vi är! Johanna hade dock med sig hela sin väska med massa onödiga saker.

Helena kom på den brilljanta idéen att hoppa upp genom balkongen. Haha så Johanna skulle klättra upp haha.. det var så jävla kul.. hon hängde som en slapp höna och skrek lite smått.. Jag kan verkligen inte sluta skratta! Jag är så nedrans ledsen att jag även glömde min kamera inne, fatta vilken underbar film. Men hon kom trots allt bara cirkus en linjal över marken, så vi fick klura på något nytt. Vi kom såklart inte på något! Min underbara granne högst upp som hört vårat liv erbjöd sig att komma ner och öppna till oss. En jäkla tur!
Johanna kommer aldrig att bli någon inbrottstjuv.
Jag kommer aldrig att bli världsfotograf med mobilen
Helena ÄR världens bästa coach och positiv tänkande människa, trots att det inte funkade på mig och Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0