Fyra bugg och en cocacola

Den låten spelade postgubben idag när vi kom hem från morgonpromenixen. Det tyder på sommar känner jag!

Jag har fått kläder från Ellos idag, leggings, en jättefin randig väskpåse och en jacka som jag faktiskt gillar.

Min telefon är på väg att krascha totalt, det går oftast inte att svara för knapparna fungerar inte. Vi får se vad jag ska göra med den saken, orkar inte leta en ny som jag gillar så jag kanske köper en till likadan haha.
Min kära lilldator håller nu på att kolappsa helt. Det tar en kvart innan jag kommer ut på en internetsida och det är datorns fel(eller i grunden mitt, men det talar vi inte om) inte själva internet. Vette fan vad jag ska göra. Just nu kan jag vara inne på Explorer men inte Croome så nu har jag ingen stavkontroll längre heller så nu kan jag skriva vilka ord som helst utan att bli röd markerad. Det är väll det enda positiva kan jag tycka.

Detta var min frukost efter den sena morgonpromenaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0