Glad!

Tänk vad lätt det är att göra någon(mig) glad ibland!
Bara kommentaren från min underbara Linda gjorde mig glad och jag fick ett leende på läpparna. Sen läste jag mailen och hade fått detta:
"ja herreguuud du e så underbar!
jag e mer än nöjd exakt så ville jag ha det, åhhhh vad nöjd jag är!
O tack så mycket nu vet jag hur man skriver mera text också..... haha fan jag e verkligen sämst på datorer,
det e tur att du finns :)
Tack så himla jätte jätte mycket för ALLT du hjälp till med
nu e jag så nöjd o ska inte tjata mer :)
säg bara till om jag kan göra nåt för dig.
Ha det bäst
Tusen tack kramar från mig Taaaaaaaaaaaaaaaackkkk!!!!! :)"

Jag brukar ju mest klaga här så nu kände jag för att bjussa på lite positiv energi!!
Gonatt!, nu ska jag sova OCH få sovmorgon imorgon.
Fast jag hade mycket hellre haft Hanna & Loke kvar här en natt till:P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0