Hjälp mig!!

Jag har beställt lite nytt på Ellos.se och Laredoute.se idag igen, gjorde en beställning för två veckor sedan också. För några dagar sedan gjorde jag en beställning på www.Cellbes.se men det var inte så bra tyvärr, spar ett par leggings och ett halsband men resten blir retur. Iallafall.. när jag hämtade det paketet idag så kikade jag förbi Lindex och där hittade jag en klänning. Kan dock inte bestämma om jag ska köpa den. Det känns som att jag blir så pluffsig i den. Det syns dock inte så tydligt på bilderna. Jättefin färg och materialet är tunt och somrigt. Men när ska jag ha den?! Äsh jag vet inte, därför frågar jag dig...Vad tycker du?
Kostar 349 kronor. Tycker det känns lite dyrt just idag!!

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

ja tycker du va jättefin i den =) kram vi ses imöre

2010-06-02 @ 23:20:21
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jätte fin ju! Den ska du behålla tycker jag =)

2010-06-03 @ 07:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0