Jag orkar inte..

Hade så mycket att säga tidigare ikväll men nu orkar jag bara inte ta tag i något ämne. I morgon ska jag och sniffa lite på den lilla krabaten jag skrev om tidigare.. ni kan se honom här!
Jag visste inte om jag fick skriva något tidigare eftersom de inte själv skrivit något om underverket, men nyss såg jag att Madde skrivit om honom igår så då antar jag att det inte gör något om även jag gör det. Är så glad för Linda och Markus skull! Förstår ni att de har en liten liten bebis att pyssla om för resten av sina liv?! Underbart!

Träffade ena grannen på stan idag, hon sa att det varit ett jäkla liv här för någon helg sedan och att tjejen som nyss flyttat in ska köras ut med huvudet före.. haha.. det tycker jag låter intressant. Det bodde ju en kille i hennes lägenhet förut som hade ett ganska vilt leverne vad jag har förstått av grannarna. Nu har det alltså flyttat in en tjej som är ännu värre, intressant! Stackars grannarna, jag bor ju längst bort därifrån iallafall. Mina grannar vågar inte gå ut på kvällarna när det är fest där borta, tragiskt. Jag blir bara förbannad och går ut i ren protest! 

Klickade runt på Tradera lite ikväll igen..resultatet blev..


Jag är så trött så nu ska jag springa ett varv runt huset med Baltazar innan vi kryper till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0