KLICK - glid medel

Jag var på Apoteket i lördags och skulle köpa RFSU Klick. Jag gick in och kikade runt och reflekterade inte över att det borde vara pinsamt, till jag såg hyllan. "INTIM produkter" skrek den! De två tjejer stod vid den och kollade ner i golvet och kollade sig nervöst omkring. Då slog det mig, det kanske är pinsamt? Äsh tänkte jag, jag bryr mig inte så mycket och skiter ganska mycket i vad andra människor tror.

Jag letade även ett Bamse balsam i blå förpackning, men hittade ingen. Jag ställde mig därför i den meter långa kön, de är inte så snabba och smidiga på Apoteket direkt. När det blir min tur så lägger jag diskret fram min tub men den trevliga damen i kassan tar min Klick tub och viftar runt med den högt och säger TYDLIGT "Är det bra med denna?". Dum som jag är så frågar jag om de har Bamse balsamet i sortimentet i vanliga fall. Hon går då iväg från kassan och ska visa mig, Klicktuben ställde hon tydligt på kassabänken så alla i kön såg den. De hade inte balsamet, men det visste jag ju redan att de inte hade hemma eftersom jag kollat. Vi går tillbaka till kassan och hon tar upp min tub, viftar mycket med den och frågar återigen "Men du vill ha den här?". Mmm Ja tack!

Det värsta är att jag köpt en Klick med ny formula, så alltså funkar den inte lika bra. Detta läste jag efter jag köpt den, jäkligt smart! Så nu måste jag köpa en annan och vet ni vad den heter?? Det är något av det vidrigaste jag någonsin hört & ha nu i åtanke att jag måste läsa detta varje morgon och varje gång jag har duschat!! + att jag måste gå på sega pinsamma Apoteket igen. 

GLID SLEM!!!

Jag tänker ju INTE fråga efter den om jag inte hittar den.. haha..



Oj, jag kanske ska förklara vad jag ska ha denna till?! Eller så borde jag inte det? Fast min kära mamma läser ju min blogg nu så jag bör nog. Jag ska iallafall ha det i håret, det är typ det ända jag får använda som stylingprodukt när jag går på Balsamkuren. Men den Nya Klick funkar inte i mitt hår och det beror tydligen på att de ändrat innehållet i den. Jag har inte provat den gamla. Men jag har hört från vänner att den gamla var mycket mer glidande och inte lika kladdig haha..

Kommentarer
Postat av: Ann

Haha Hanna har du glidmedel i håret?? ;) Har ja aldrig hör nån som haft.. :) Hoppas allt är bra med dig!! kram

2010-06-16 @ 20:34:48
URL: http://metrobloggen.se/Blondiezebra
Postat av: Malin

Jag måste säga att ja testa en av dina kurer för håret, lite omedvetet faktiskt, tog fel på schampo och balsam flaskan fler tal gånger, men mitt hår blev hårt! Hårt o "jag vill stå ut som Einstiens frisyr" hårt, inget bra för mig, jag har ju enormt tjockt hår hahaha Men nu har ja läst o kört lite schampo oxå hihi.. Men glidmedel, det tänker ja inte ha i håret, om det inte hamnar där av misstag vill säga :P

2010-06-17 @ 16:06:28
Postat av: Erica

Haha gillar starkt ditt inlägg =)

2011-02-17 @ 17:16:02
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0