Midsommarafton 2010

Jag har endast tre kort på mig själv från igår.. Underligt men sant. Har dock fler kort på alla som jag var tillsammans med. Så här kommer ett bild inlägg!


Malin, Titti och syster

Kent, Kalle, pappa, Pär, Linda, Titti, Marren, Majka, Signe. Sofia och Farmor försöker pricka flaskan och Pontus och Nils tittar på.

Midsommarbadning Sam, Malin och Mikael var tillräckligt tuffa!

Baltazar var såklart också med

Mysigt och lämpligt med ett stort partytält

Sofia var party party som vanligt!!

Sofia, Malin och jag gick bort till stagårdscafét en sväng. Den ende jag kände igen var Daniel & Daniel

så jag gick hem igen själv..längst tågrälsen i skogen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0