Ops..

Har visst missat att blogga i två dagar, jag trodde bara det var igår. Så går det när jag har för mycket att pyssla med.. därför kommer här en bildupdate för er nyfnikna (japp jag vill stava så).

Mysdag på fredagen med Nils, vi kikade på sköldpaddor, papegojjor och massa andra smådjur.
Fredagskvällen spenderades i Växbo med min familj, syster bjöd på tre rätters middag som "Tack för vedkapningen".
Jag valde ut de roligaste korten från kvällen:P haha..

Jag tog med mig två av mina bästa vänner till middagen

Sofia & Johanna

Me, I & myself

La familja

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Jaaa ja vet... kan du tänka dig? :) Snart är jag mamma :) Då ska du få bebisgosa :) Om jag kan släppa taget några sekunder vill säga hihi. Kram vännen

2010-06-20 @ 13:21:41
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: sis

Snyggt kort, du lära lixom lägga ut det...

Mongo hakan kom fram, den ska joggas bort den nu !!!

2010-06-20 @ 21:52:09
URL: http://lindamjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0