Stockholm eller inte Stockholm..

.. det är frågan. Hanna ringde nyss och frågade vad jag gjorde. Jag svarade mitt standardsvar "ingenting speciellt" detta trots att jag satt och kolla på webtv samtidigt som jag sorterade min grejer i lådorna. Har massor jag behöver göra, men jag kan alltid skuta upp det. Frågan är nu om jag ska ta bilen till Stockholm en sväng och umgås i några dagar och ändå vara hemma till midsommar. Eller om jag ska åka längre fram i sommar..

Baltazar kan ju inte följa med heller eftersom Emil är allergisk, men jag kan ju lämna honom med la familja i två dagar. Eller så bor jag hos Linnea och då kan jag ju ta med honom, men hon bor mer i stan och om man ska iväg på saker så blir det lite struligt att hinna något medan jag har honom hemma i lägenheten. Jaja vi får se hur jag gör. Just nu sitter jag med grejer upp till öronen, försöker sortera alla lådor och skåp. Jag blev inspirerad av all flyttning hos Sofia, typiskt!

Har jag nämnt att jag köpt en ny dator?, jag tror inte det. Det jobbigaste är nu över, att lägga in de program jag vill ha och fixa med legitimationer och tjafs. Men nu märkte jag att jag har ju inte ett endaste kort på denna dator, skumt för på den lilla vita hittar jag alltid något kort jag kan lägga in i inlägget. Hmm.. måste kanske kopiera över några så jag har utifall att.

Det är färre som läst min blogg de senaste dagarna men fler som kommenterat, underligt..men kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0