Vad är syftet med rökning? Vi fick en lite...

image343 (MMS)

Vad är syftet med rökning? Vi fick en liten paus på 5 minuter eftersom vi låg före i tidtabellen. Alla rökare stormar ut och till vilken nytta? Vad får de ut av att stå och suga i sig gift, eller tjära och skit.. Jag förstår verkligen inte! Jag skulle inte drömma om att gå ur bussen på en sån paus, jag kommer ändå inte att få någon frisk luft eftersom rökarna har förpestat den. Vem fan kom på rökning egentligen? Stå och suga i sig rök och sedan blåsa ut den? Jag håller med Blondinbella, de som röker har ingen karaktär och är jävligt egoistiska. Vi andra ska jämt anpassa oss för att de måste ha rökpaus. Att rökning sedan är bevisat dödligt verkar de inte alls bry sig om. Det är som om jag skulle börja dricka bensin varje dag, det skulle nog folk se som underligt beteende även för mig! Jag skulle bra gärna vilja veta hur de tänker. Kanske "jag har inte dött/fått kol/fått cancer än så det är nog ingen fara". Idioter är vad de är, jag blir så förbannad på okloka människor! SLUTA RÖKA NU!!


Kommentarer
Postat av: Marion

Jag åkte inte för att jag var så trött... Både psykiskt och fysiskt. Men nu känns det bättre och jag längtar nästan tillbaka när jag inte är där :)

2010-06-23 @ 09:35:20
Postat av: Madelene & Vincent

haha, jaa :) någon du känner igen?

2010-06-23 @ 10:11:51
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0