Vi har ätit frukost ute i gräset idag:) va...

image362 (MMS)

Vi har ätit frukost ute i gräset idag:) vattenmelon för att öka förbränningen och för att det är så gott! Pizzabullar eftersom brödet jag köpte på Willys är mögligt för 2 gången:( och festis för att det är så lämpligt. Sen har Vidar ätit två yoghurt och en nektarin också:) nu börjar det regna från den grå mulna himlen men vi har traktorgräsklipparen som underhållning så vi sitter nog kvar ett tag till:) ps. Jag blev så lycklig igår att jag fick tårar i mina ögon, jag längtar så tills den lilla krabaten kommer hem, massa mys ska det bli:) ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå för krabat? :)

2010-06-30 @ 18:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0