Blogga nu då..

Alla bloggar jag läser är helt tomma idag! Jag behöver uppdateringar av er alla männsikor som skriver bloggarna jag läser.
 
Jag har varit ute på tur idag, till Hällbo..

Vägen är bar och mitt löfte att köra laglydigt gick sådär idag.. men jag försöker iallafall.

var och hälsade på Marion & det var så skönt att komma iväg hemmifrån ett tag. Varit hemma med katterna i 3 dagar nu och kan ju inte sitta och tänka på om dom överlever imårron på intervjun heller.. så idag var provet..

Marion har köpt ett skruttigt gammalt hus och gjort om det helt och hållet. Det är som natt och dag. Om du kollar åt höger är trät brunt och gammalt och kollar du åt andra hållet är allt sprillans och super fint! men charmen finns kvar på något vis och jag älskar lite äldre hus med egen vilja.
 
Efter besöket hos Marion åkte jag förbi hos Nina och där var det "Mamma & barn" träff.. det kryllade av folk. Jätte mysigt! Stannade där en stund tills hungern tog över, så nu är jag hemma och lagar lite käk

Katterna var nära när jag kom hem.. haha även om det är en dörr emellan. Men dom verkar lite mer sams nu faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för tipset om Eurostore. Det finns ju faktiskt två stycken i Stockholmsområdet märkte jag. Kul! Måste kika in där! Kram Helena

2010-03-11 @ 16:38:21
URL: http://helenanygrund.blogg.se/
Postat av: Faya

Hej! vad kul att du kommenterar :) Jag har inte med mig min dator pa denna resa, annars hade det varit latt som en platt att fa in bilderna :) Jag tycker sjalv att det ar sa trakigt med blogg utan bilder, sa jag forstar att folk blir less av att lsa min blogg nu .P Haha



Hoppas allt ar bra! Ser att du varit till Hallbo :) Fast jag tror mer det ar vastansjo va? ;) Haha Tycker jag kanner igen huset fran dar.



Vad gor du nu for tiden? Vi ses till pask! Kramar

2010-03-12 @ 06:23:21
URL: http://sofiawesth.blogg.se/
Postat av: Marion

Faya har rätt, du var i Västansjö ;) Men för enkelhetens skull kallar mina vänner det för Hällbo för dom kommer aldrig ihåg vad det heter ;) Haha.



Snygg bild du fick till, det ser ju inte ut som att vi gjort något på huset (det har vi iofs inte heller, inte så mycket iaf), men insidan är ju i princip klar ju :D

2010-03-12 @ 10:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0