Bloggeri bloggera

Har varit hemma precis hela dagen idag. Fixat med designen på min blogg och städat ugnen, roliga lördagssysslor va?
 
Blev lite sent igår kväll så jag är trött idag. Riktigt trött. NU sitter jag här och funderar på om jag ska ta ett bad och sen ha en hemmakväll i soffan eller om jag ska ta en tur till Växbo och gå ut med hundarna. Det jag borde göra är diska och äta något, men jag kanske skjuter upp det någon timme till.
 
Har jag förresten berättat att jag har fått ett jobb? Det är inget heltidsjobb men det är ett uppdragsjobb och jag känner att jag är glad för det lilla just nu. På måndag är första tillfället. Ska bli riktigt spännande att prova på. Allt är hemligt så jag får tyvärr inte säga alls vad det handlar om.
 
Undra om jag ska unna mig en pizza idag? eller en tacotallrik från Take Off eller en Tonfisksallad från Picasso? Kan inte bestämma mig vad jag är mest sugen på.
 
Har kommit på saker jag önskar mig också.. ska skriva det här så kan jag göra en önskelista senare..
* En svart elvisp
* Muggar från Dollar
* Skålar från Dollar
* Tandblekning 200 kr Åhlens
* Dra på lakarn, jag har en 160 cm madrass, vill ha rött, svart, ja egentligen allt utom blått och gult tror jag.
* klippkort på badhuset 10 gånger simning
* En resa, vart som helst...
 
hmm ja det är detta jag kommer på just nu..

Nu håller jag på att laddar upp en film från igår.. stackars mina små grannar. Vi lät inte så härligt kan jag lova..

Kommentarer
Postat av: Marion

Grattis till jobbet, hoppas att du kommer trivas!

2010-03-29 @ 15:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0