Det mest...

0-172cf9e9642b9d6b8c2516a48762c4d9.png

Det mest sjuka har hänt, var rubriken till blogginlägget. Jag drömde att jag fick barn inatt Deg`o. Jag födde honom i duschen hur enkelt som helst men det var en tjej för hon skulle ha allt rosa. Efteråt skulle mamma bestämma vad jag skulle äta, inge mer linser och qinnoa. What? Det äter jag ju inte nu. Det sjuka var att jag blitt med barn utan att ha haft sex med någon. En gång lämnade vi ungen hemma det var hemma hos mig men det såg ut som i syrrans vardagsrum. Barnet var jätte sött. Lockigt hår o lite mörk på nått vis. När vi lämnade henne åkte vi och kolla på områden i vad som skulle vara Arbrå. Fast det såg inte alls ut som det. Vet inte syftet. Den första jag sa till att jag fött ett barn var Frida Forsman?! därför att hon satt i köket, såg ut som sis kök. Duschen var som ett duschrum med en sal bredvid där en sköterska hjälpte någon annan. Mina planer om Hannas C förstördes nästan. Men kom fram till att jag kunde göra det ändå o nu fick jag pengar under tiden oxå:-). Natti


Kommentarer
Postat av: Marion

Hmm, det där lät lite halvskumt :(

2010-03-17 @ 08:14:06
Postat av: Marion

I och med att arbetsgivarna har kontakt med Ams så antar jag att de får reda på det, plus att det är ju deras hemsida liksom, så arbetsgivarna kan ju kolla det om dom vill..



Men men, vi får väl se hur det går ;)



Känns dumt att bli utesluten pga något liknande också..



2010-03-17 @ 11:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0