Godkväll

Nu har jag fått reda på att min dröm om att föda ut ett litet barn betyder på drömtydningsspråk att det ska hända något helt nytt i mitt liv. Lena sa det iallafall.. ska läsa drömboken senare får se hur den säger. Men det låter ju helt logiskt.
 
Jag åker till Stockholm imårron!! You never know hur det blir.. Imårron ska jag nog sova kvar hos syster och Malin L och på fredag blire nog hos Malin R och på lördag hos Hanna kanske.. vi får se hur det blir!
 
Haft en helkväll i Växbo med goda mackor, barnläggning, PartyLite party och lite tv..
 
Imårron flyttar katterna till Johanna & Andre..

 


hoppas det går bra. Nu ska jag kolla lite på Law and order och sen sova så jag är pigg imårron ska ju packa, köra iväg katterna, diska och handla innan vi åker vid lunch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0